تماس با ما

پاسخگویی 24 ساعته

 

طراحی بنر

حس کنجکاوی کاربر در طراحی بنر

حس کنجکاوی کاربر در طراحی بنر

یکی از مواردی که می تواند بازده بنر شما را بالا ببرد ، فعال کردن حس کنجکاوی کاربر در طراحی بنر هست. اما چطور این اتفاق رخ میدهد؟!

کابران معمولا خیلی زود به متن هایی مانند تخفیف ویژه ، امتیازات ویژه ، به تعداد محدود و موارد این چنینی واکنش مثبت نشان می دهند و سریع به دنبال آن می روند.

حتما موارد این چنینی باید با مابقی متن ها در طراحی بنر متفاوت باشند و جلوی چشم کاربر ظاهر شود و بخوبی خود را نشان بدهد. برای مثال می توان از اکشن خاصی استفاده کرد کابر جذب این متون شود.

به نظر شما در کدام از نمونه کارهای ما از این قابلیت استفاده شده است؟ میتونید اون رو پیدا کنید؟

نظر شما چیست؟

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *